Napísali o nás

Klasické vreckovky sú opäť v kurze

Slovenský trh lokálnych značiek sa rozrástol o nového člena. Pred pár mesiacmi vznikla značka vyrábajúca bavlnené vreckovky s názvom Noa!

Jednou zo zakladateliek je Naďa Urbanová, ktorá pracovala na PR pozíciách vo viacerých bankách, naposledy ako vedúca PR oddelenia v Poštovej banke.

Cieľom značky je motivovať ľudí, aby nepoužívali veci na jedno použitie a hľadali ich dlhodobejšie náhrady. Tvorkyne značky presadzujú názor, že tak, ako sa postupne zbavujeme slamiek ci tyčiniek do uší, tak sa môžeme zbaviť aj papierových vreckoviek.

​Pre vreckovky Noa! sú typické vtipné, dvojzmyselné nápisy a farebná grafika. Značka bola ocenená aj v Národnej cene za dizajn, kde získala Špeciálne ocenenie za dizajn s ekologickým prínosom.

​Vreckovky sú vhodné pre dospelých aj deti, v ponuke sú aj klasické vreckovky z nefarbenej bavlny. Zaujímavosťou je Vreschovkár- vrecúško, do ktorého si použitú vreckovku môže spotrebiteľ odložiť.

Tento článok bol uverejnený na www.strategie.hnonline.sk 29. januára 2021.